AstraZeneca erkend als Top Employer Nederland 2016

Het jaarlijkse internationale onderzoek van het Top Employers Institute erkent toonaangevende werkgevers wereldwijd: bedrijven die uitstekende arbeidsvoorwaarden bieden, ondersteuning geven voor de ontwikkeling van talent op alle niveaus binnen het bedrijf en ernaar streven om de arbeidsomstandigheden constant te verbeteren. AstraZeneca heeft de certificering ‘Top Employers Nederland 2016’ ontvangen en is als vierde geëindigd van alle gecertificeerde Top Employers.

Het Top Employers Institute certificeert wereldwijd uitstekende arbeidsvoorwaarden die werkgevers creëren voor hun medewerkers. De resultaten van dit jaarlijkse onderzoek naar arbeidsvoorwaarden van toonaangevende werkgevers in Nederland zijn onlangs gepresenteerd.

In het kader van het onderzoek moeten de deelnemende bedrijven een uitgebreid onderzoeksproces doorlopen: het internationale HR Best Practices Onderzoek van het Top Employers Institute.

Ter waarborging van de validiteit van het proces worden alle antwoorden door een onafhankelijke partij aan een audit onderworpen.

Voor meer info over AstraZeneca? Stuur een email aan onze recruitment afdeling: info@werkenbijastrazeneca.nl .

Atlas ID: 1023012011
Date of next review: November 2017